Alla inlägg under februari 2014

Av morena - 1 februari 2014 14:07

Nu har jag fixat en bild med chuckys syskon på, dock inte alla hennes syskon, bara dom som vi hittade :) 

 

Glömde skriva i förra inlägget att dom inte är renrasiga amstaff, eftersom dom har pälsen som kallas rednose så har dom pitbull i sig :p Rednose finns bara i pitbull och andra raser om dom har pitbull i sig ^^ Och sen så har tony pratat med ägaren och frågat om dom verkligen är renrasig amstaff för vi har från hela början tyckt att chucky ser ut som en pitbull på grund av båder hennes storlek och utseende i ansiktet :p Och då berättade ägaren att pappan var renrasig pitbull och och att mamman var amstaff/pitbull. Men vem vet om de stämmer. Men det vi är säkra på är att hon iaf är en Amstaff/pitbull och de spelar ingen roll hur mycket % dom är ut av varje, vi har alla fått en vacker underbar hund av den kullen och älskar dom precis för den de är ! :* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har jag bloggat om min och min pojkväns hund Chcuky, jag har typ bloggat ända sen hon var liten för att kunna blicka tillbaka, kika gärna in om du är nyfiken :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards