Alla inlägg under augusti 2013

Av morena - 16 augusti 2013 11:22




tänkte visa skillnaden på hur chucky såg ut när vi fick henne och hur stor hon har blivit sen dess :) Hon var 7 veckor när vi fick henne och nu är hon snart 5 månader gammal :) 


Thought i shouldshow how Chucky looked like when she was 7 weeks old and how she looks like today, and now she is about 5 months old :)




she was so little..and cute!<3

 

that was the first day she got home to us <3

 


and then she got a little bit bigger ;)

 


and a little more bigger...

 

and bigger...


and bigger..;)


   

And now she looks like that (Y) so beautiful! And bigger & greater she becomes :D

 

:)


Av morena - 16 augusti 2013 11:15


Jag är så stolt att jag äger en sån underbar hund, hon är mitt allt och mer, Husse och Matte är så stolta över dig Chucky<3 vi älskar dig sååå mycket<3 Du kommer aldrig svika oss och alltid ge oss massor med kärlek. 


Min lilla bulle, jag bara älskar dig! :*

                 

<3

Av morena - 15 augusti 2013 21:35





       

Av morena - 15 augusti 2013 11:47




Ska gå ner till tony nu och tar med mig kameran också så jag kan knäppa lite fina kort på chucky idag så man kan se lite hur stor hon har blivit och så och eftersom min mobil e trasig och inte kan knäppa kort med mobilen jag har nu får jag ta en kamera ;P så senare idag kommer jag lägga upp lite nya bilder på lill tjejen :) 







de här är chuckys mamma förresten ! jätte fin !

 


HEJ SÅ LÄNGE ! 







Av morena - 14 augusti 2013 14:25



har inte bloggat på ett tag nu så nu har chucky hunnit växa till sig en bit :) hon är nu 4 månader och en vecka gammal typ och har blivit en helt underbar hund<3


hon har lärt sig såååå mkt så jag orkar inte ens räkna upp de xd men hon kan alla grundämnen som en hund ska  kunna plus lite mer :) krånglar bara lite med att gå med koppel på na för då drar hon men de ska vi lära henne att sluta med.


vi är så stolta över henne och har inte ångrat oss en sekund att vi har skaffat henne!<3 vi ger henne sååå mkt kärlek :') 


hon är heelt rumsren nu och när hon behöver gå ut sätter hon sig vid dörren och sitter där tills någon av oss går ut med henne :) ja de finns inte så mkt mer att skriva om henne hon är helt enkelt bara helt underbar och sjukt duktig på allt :D



 

Presentation


Här har jag bloggat om min och min pojkväns hund Chcuky, jag har typ bloggat ända sen hon var liten för att kunna blicka tillbaka, kika gärna in om du är nyfiken :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards