Alla inlägg under januari 2014

Av morena - 31 januari 2014 15:04

HEJSAN!! det var väldigt länge sen jag bloggade här...^^ Det har hänt väldigt mycket under den tiden! Både bra och dåligt men mest bra! Tänkte kortfatta för er som inte orkar läsa hela texten:


-Titus har nu fått ett nytt hem då vi inte hade tid till två lika gammla valpar. (läs texten om du vill veta mer)

-Chucky har blivit en stor flicka nu!

-chucky är nu 9 månader gammal.

-vi har hittat massor av hennes syskon!

-fått reda på saker om henne.


Vi skaffade en bror till chucky förut som behövde omplaceras men han var väldigt ouppfostrad och behövde mycket träning! Men Tony fick jobb och jag går i skolan så vi hade inte den tid han behöver..Han klarade inte av att vara hemma ensam och han var väldigt mataggressiv mot chucky! Han har nu ett nytt hem nära oss och mår super duper bra! Han bor med båder hästar katter och två vuxna hundar och ägaren har jätte mycket tid för honom<3 Han har gått upp i vikt och blivit mycket duktigare<3 Vi är så glada att vi hittade ett perfekt hem till honom och mår bra nu<3 vem vet vart han hade varit nu om inte vi hade hämtat honom :/ Men men allt är bra nu! :D Och den största nyheten är att chucky löper nu för första gången :D Hon har snart löpt klart :) Hon väger 17 kg och är en biff liten sak ;) Vi har även hittat massa syskon till chucky (orkar inte förklara hur vi började hitta dom) Så nu har jag startat en grupp på facebook där alla syskon är med i, ägarna alltså ;) så nu kan vi dela med oss bilder på alla syskon och se hur dom växer upp :D Nu ska jag ut med chucky och tony på campingen och leka lite! Kan skriva mer sen kanske! Och så ska jag visa lite bilder på chuckys syskon! Hejsålänge! :DD

 

Presentation


Här har jag bloggat om min och min pojkväns hund Chcuky, jag har typ bloggat ända sen hon var liten för att kunna blicka tillbaka, kika gärna in om du är nyfiken :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards