Alla inlägg under maj 2013

Av morena - 28 maj 2013 06:01

<3

Av morena - 27 maj 2013 20:20

Av morena - 25 maj 2013 05:22

Nu är klockan fem på morgonen och lil tjejen väckte mig för hon ville ute och kissa:) hon är så duktig! Sammanlagt har hon bara kissat innen 3 gånger under dom här dagarna och bara bajsat en gång!
Annars så har hon alltid kissat ute så fort vi gick ut med henne:) hon lyssnar på sitt namn nu!:-D

<3

Av morena - 24 maj 2013 14:53

       

Av morena - 24 maj 2013 08:32

Chucky är helt underbar! Hon är så himla duktig på allting! Hon går och äter själv nu och dricker efter hon har ätit och nu går hon och lägger sig i korgen och vet att de är hennes säng. Jag har bara behövt gå ut med henne två gånger inatt och vi har aldrig behövt sätta henne på tidningen, hon börjar fatta att hon ska kissa ute så inatt väckte hon mig för att hon behövde kissa!:) senare idag ska vi åka till mora ännu en gång och köpa en leksak som är lite hårdare som känns bättre för hennes tänder som kliar och växer :) just nu ligger jag i soffan och tittar på tv och hon ligger på min mage och sover och när hon vaknar ska vi gå ut och leka lite:) ?

Av morena - 23 maj 2013 21:37

23.maj Första dagen/natten hos oss<3


Hon känner sig jätte trygg hos oss och har inte visat tecken på saknad efter mamman ÄN iallafall :)

Hon är JÄTTE duktig på att äta och dricka. Hon äter först och sen dricker hon vatten efter, de är bra.

Först var vi och hälsade på min mamma för att leka med mammas hund som är en dalmatin på 12 år och de gick bra och samtidigt fick hon träffa min systers dotter som är två år och myste med varandra, hon nosade även på mammas katter utan problem! Hon har varit väldigt duktig med att kissa och bajsa ute och har bara hunnit kissa inne 2 gånger :) 


Imorgon ska hon få träffa ännu en annan hund som bor granne med oss och leka av sig lite <3


Dagens bilder:



 


 


 




 


Busungen <3


 


hennes sov plats, än så länge får man INTE gå i från henne, då vaknar hon och sover inte förens man kommer tillbaka :)


     <-----dagens finaste kort<3  

 

Hennes leksaker som hon fick idag, Gorillan är hennes favorit!


 


Hon äter så lugn och sakta ! jätte duktigt, men hon tycker om att äta maten från golvet istället för ur skålen :)


 



 





Nu ligger hon i tonys knä i soffan och sover :) 


GODNATT MARINA OCH GÖRAN! :) <3


Marina, du kan gärna komentera här någonstans om du vill, tror man kan göra det längst ner ! :) Mvh Morena, Tony & Chucky <3






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har jag bloggat om min och min pojkväns hund Chcuky, jag har typ bloggat ända sen hon var liten för att kunna blicka tillbaka, kika gärna in om du är nyfiken :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards