Alla inlägg under juli 2013

<3

Av morena - 7 juli 2013 09:10




tiden går så fort med chuky ! <3 hon bara växer och växer :) nu väger hon redan 6kg om inte mer :) 


Hon får oss alltid att skratta och när hon är stygg så kan man inte bli sur på henne för hon gör de alltid på ett gulligt sätt:) igår glmde vi att gå ut med henne i tid och då kissade hon inne. Men hon kissade inte bara vart som helst...hon kissade på vågen :) jag tyckte de var så roligt så man glömmde bort direkt att hon gjorde nånting dåligt och sen så var de ju vårat fel att hon gjorde de ^^ men hon är såååååå duktig! vi har verkligen lyckats bra med våran frsta hund :D 


saker hon kan: sitt, ligg, tass, high five, gimme ten, stanna, varså god, kom hit, kom till matte ;), nej, AJ ( de har jag lärt henne tydligen bara för att hon alltid biter mig på händerna men inte husse..) xD sen så kan hon gå utan koppel helt utan problem ! :) och ögonkontakt kan hon också jätte jätte bra :) 


Alla andra tricks ska vi lära henne när hon är lite äldre som tex. skall, gnäll och andra roliga saker som inte är så viktiga just nu :) 



   

Av morena - 4 juli 2013 18:40

Nu är chucky 13 veckor gammal ! Och hon är så sjukt duktig så jag finner inga ord! Vi älskar henne mer än allt annat!?

Presentation


Här har jag bloggat om min och min pojkväns hund Chcuky, jag har typ bloggat ända sen hon var liten för att kunna blicka tillbaka, kika gärna in om du är nyfiken :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards